İyi fiyat / performans garantisi

Müşterilerimiz, başka bir marka tarafından aynı ya da daha yüksek performanslı bir ürünün daha uygun fiyatlı satışını kanıtladıkları taktirde Phoenix fiyat farkını iade eder. (Yasal geçerliliği olan güncel Insert, Gazete ilanı, Mağaza içi fiyat broşürü, TV ve Radyo reklamlarına dayanarak satış tarihinden itibaren 3 gün içinde yapılan itirazlar Phoenix tarafından kabul edilmeme hakkı saklı tutulmak koşulu ile stoklarla sınırlı olarak değerlendirilir ve özel müşterilerimiz fatura ibrazı, tüzel müşterilerimiz iade faturası ile ödeme aracına göre fiyat farkını iade alırlar.)

Koşulsuz iade ve değişim hakkı

phoenix.com.tr web sitemizden satın aldığınız ürünleri 7 gün boyunca herhangi bir neden göstermeksizin aşağıdaki yollar ile iade edebilirsiniz. İnternet sitemizdeki iade formunu doldurarak, Müşteri hizmetlerimizi arayarak (Telefon görüşmesi sırasında fatura ya da takip numaranızı bildirmek üzere belgelerinizi hazır bulundurmanız önerilir.) 385 sayılı vergi usul kanunu genel tebliği uyarınca; vergi mükellefi değil iseniz, iade sürecinin başlatılabilmesi için faturanın iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurup imzalayarak ürün ile birlikte göndermeniz, ürünün teslim aldığınız hali ile, orijinal kutusunda, muhafaza malzemeleri (köpük,naylon vb), aksesuarları, hediyeleri, kitapçıkları ile eksiksiz ve zarar görmemiş olması zorunludur.

Arızalı ürünler için iade ve değişim hakkı

4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanun, satış tarihinden sonraki 30 gün içinde ayıplı ürünün yetkili teknik servis tarafından tespit edilmesi durumda tüketiciye iade, ayıpsız misli ile değişim, ayıp oranında indirim veya ücretsiz onarım talep etme hakkını verir. Üründe yetkili teknik servis tarafından ayıp tespit edilmemesi durumunda koşulsuz iade ve değişim hakkı kapıdan ve mesafeli satışlarda satış tarihinden sonraki 7 günlük süreç ile sınırlıdır. Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması, tamiri için gereken azami sürenin aşılması(yönetmeliklerde azami tamir süresi 20 gün olarak belirlenmiştir), yetkili teknik servis tarafından arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi durumlarında, tüketicinin malın ücretsiz değiştirilmesi, bedel iadesi veya ayıp oranında bedel indirimi talep etme hakkı doğar. Phoenix, ürünlerin yetkili teknik servisi değildir.Bu nedenle iade ve değişim süreçlerini hızlandırmak adına ürünün teslim aldığınız hali ile, orijinal kutusunda,muhafaza malzemeleri (köpük,naylon vb), aksesuarları, hediyeleri, kitapçıkları ile eksiksiz ve zarar görmemiş olmadığını kontrol ederek en kısa sürede phoenix.com.tr web sitemiz ya da müşteri hizmetlerimize başvurunuzu ileterek işlemlerinizi başlatmanız önerilir. Bu iade ve değişim politikası kaza, hatalı kullanım, kullanımdan kaynaklanan deformasyon gibi kullanıcıdan kaynaklanan nedenlerle oluşan ayıpları kapsamaz, yurtdışından yapılan başvurularda ek süre tanınmaz. Telif hakları nedeniyle iadesi mümkün olmayan DVD, VCD (Yazılım, Oyun, Film) gibi ürünlerin aynı ürünle değişimi yapılmaz. Phoenix’e ait bu iade ve değişim politikası 4822 sayılı kanunla değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki kanunda belirtilen tüketici haklarını etkilemez.